Tuesday, November 22, 2011

"MAKE A WISH"

Its 22nd today!Happy 25th birthday Zubaidah! Make A Wish... Pffft Fuuuuhhhhhh!



:: Ya Allah, ko berilah aku kesihatan yang baik, tunjukkanlah aku jalan yang lurus terus kepadamu Ya Allah.. Bukakanlah seluas-luasnya pintu rezeki aku dan suami, lindungilah aku dan anak dalam kandunganku ini dan selamatlah segalanya sehingga waktu aku melahirkan kelak.. Ya Allah, jadikanlah aku semakin hari semakin matang dan jadikanlah aku seorang hamba yang tidak lalai dalam menepuh hari2 mendatang sehingga waktu bertemu mu kelak.. 
AMIN, AMIN YA RABBAL A'LAMIN..... ::



 

2 comments:

Azlan Strider said...

Happy Birthday..nampak menarik kek ko tu..hehehe..moga panjang umur murah rezeki disamping keluarga tersayang!!!!

MrS. SoPhiE's ♥ said...

mnarik dhujung bulan kate laki aku.. hakhakhak...
tengkiu so mush... amin...