Sunday, April 3, 2011

Oh bulannn...

Oh bulann... kenape ko dtg dwaktu mlm aje?? knape ko xmuncol disiang ari?? knape?? y?? y??? y??? (ape daa yg aku mrepek ni???)

Ahh... busannye koje... aku xde mood nk koje lgik... klu bulleh aku nk bukak kdai sndri.. nk jdik bosh... aku dh ckp dgn kakak aku.. n kakak aku ckap swuh aku amek course salon management... tapi kat mane nk amek course tu???
Kakak aku cakap, die boleh kuarkan modal tok salon.. nnti kami berdua sama2 uruskan... tapi minat ke aku???

ahhhh... buntu... buntu.. buntuttt....
kalau ikot kate hasben aku "Dok umah je lah sayang, lagi bagos.. ley full time jage hubby awak ni".... wawawawa... xmo.. xmo.... aku dh penah rase cmne dok uma... 7bulan aku xkoje mase tu... beku otak aku... bosan... aku bosan... xmo lgik dok uma....aku nk bisnez sndri...

korang rase bisnez ape patot aku bukak ye???kalau jual perkhidmatan rasenye lagi berbaloi-baloi untungya... tapi lau jual barang ni, xbape untung... sntiasa nk kene rolling duit tok buat modal... haishh.... ponin ponin....





3 comments:

Azlan Strider said...

klu bisnes ape nak bukak tu aku xde idea or pandangan..tapi kalo ko nak bukak bisnes yang penting adalah minat..sebab kalau da minat susah senang nanti ko akan hadap dengan tenang..hehehe

p/s: idea salon tu is not bad..hehe

Regards,
-Strider-

MrS. SoPhiE's ♥ said...

maseh lh incik strider... tu lah... hati aku ni minat sangat dengan bridal... tapi kakak aku cakap modal besau... leceh lagik....


P/s : jual orang bulleh tak?? ngeh3..

Azlan Strider said...

hehe..modal tu bleh letak no 2..if im not mistaken kalo soal modal banyak agensi yang boleh tolong..macam TEKUN,PNB,SME Bank etc..try laa buat reseach..skop dia luas..hehehe

nak jual orang??boleh jer asal ade ade org yg sanggup kena jual..hehehe

p/s jangan mintak tolong ALONG sudah laa..hehehe