Wednesday, April 13, 2011

Mari beli KEREPEK PISANG...

Salam... aku ni sbnarnya mlas nk cite pnjang2.. aku cite pndek2 je lh yee.. kang pnjang2 ade plak org maki aku.. mne daknye.. sempot nk bace... (ADE KE ORG NK BACE???)http://www.emocutez.com haha... Mcm ni je lh... aku cme tolong promote kan kawan aku ni haaa... die meniaga Kerepek Pisang... sedap uollsss... aku slalu beli dgn die... die buat sndri tau kt uma...HANDMADE hokey....bukan KILANGMADE....



Kerepek die bukan nk cakap ape la... klu korang beli kat luo tu, bnyak die cmpor dgn pwarna, bahan2 kimia utk ranggupkan, ade jgak yang ltak ubat spaya kerepek diorg tahan lama kannn.... tapi si Aida ni (si penjual kerepek) die xcampor dgn pape.. die cme campor garam aje... kunyit pon die xltak tauuuu... pisang tu klu kuning, kuning lh kerepek tu, lau putih, putih lh kerepek tu... mmg disahkan xde bahan pewarna ataupon kunyet...

So, kalau ade sesape yg nk buat mnjlis kawen ke, knduri kendare, boleh juga tmpah berkilo2 kat die.... die mmg amek tmpahan2 cmtu...



Pada sesape yg brminat nk jdik pengedar pon bulleh berunding dengan si Aida nih... korang bulleh lh telepon no 0167424236... klu rase2 no tu tak berangkat ke hape, korang bulleh tepon no satu lagi ni ye 0127134236....


Mari lah kite same2 menyapot orang melayu kite meniaga.... mariii.. mari... marilaaaa .... http://www.emocutez.com










2 comments:

qellissa said...

testing..testing...ok akk da betulkan ur comment box..sedap ke kepek pisang ni? ada delivery sampai kl x?hikhikhik

MrS. SoPhiE's ♥ ya said...

TENGKIU2 AKK.. sbg ganjaran sy akan banje akak 1kilo kepek... sila amek di Handee KL yooo.... nnti org meset Add die hokey....