Sunday, March 20, 2011

mari mengahbeskan $$$$...

yuhuuuu...

aku bru blk shoppin2 dgn ma hasben... shoppin sakan nampak si ELMO tu... Almaklumlah skrg die dh kurus sket.. n kmbali aktip men putsal... dulu ade bonc*t sket.. bile nk men putsal, pancet... lari sket dh penat... skrg boleh men la.. tp as keepper aje... hahaha... pape pon, chaiyook2 to ma hasben... klu tu yg die minat, aku sokong aje...

Mula2 cri brg kat Jusco Bkt Indah.. xbnyak choice la al-ikhsan kt situ... pastu pegi Factory oulet kt Tmn Universiti... ok la... murah sgt2... die beli kasut putsal 99 henget aje... plus sluar tiga suku n long pants n t-shirt.. semua brharga RM 253.. brbaloi2... ok jgak brg2 factory outlet ni... cuma brg2 die lame nye design... tp xpe la.. bukan lame nye design ni ade expired date kan.... same aje....

Tadi masa kt tmn U aku ada berkenan satu sandal tu, nike hitam merah rm199.. cantik... tapi xde saiz.. kaki aku ni mmg saiz BAPAK GAJAH...susah nk crik saiz.. last2 pegibutik Nike kat angsana.. Ade satu sandal ni RM129 aje.. design baru katenye.. kat Al ikhsan xde... ok pon sambor aje la.. dh org nk blanje kannn....aku xbrape brkenan sbnrnye.. sbb warna nye trlalu striking... aku ni klu putih xpe... kannn??? tapi dr xdapat beli pape, dn org tu sebok sgt nk belikan aku, aku pon hambek je la... pastu ma hasben ni, mmg trlalu boros org nye... dan2 die hambek cap nike dry fit.. tros bayo dgn sandal aku td.. total sume RM 198... korang bayangkan, satu hr ni je brape henget dh die brhabes.... $$$$$$$$.... rugi2... bagi aku duit tu beli produk SKII lagi bagos kannn??? hahahah~























Las2 hasben mengeluh.. "kite ni nak carik duit sebulan baru dapat... nk habeskan,xsampai stgah hari pon...hmmm" .... tulah.. len kali mesti pikir dulu sblm buat keputusan... jgn ikotkan napsu semata2... tu sume syaitonnirodjim...





3 comments:

Mr Strider said...

hehehe..tapi ok laa sandal tu..stylo pe..hehehe..beli sk2 nnt dia x nmpak ko pakai..hehehe

p/s : congratulation on ur marriage!!

Apple Merah ♥ said...

hahaha.. SKII nnti boleh lh muke aku jd cam Amber chia... hahaha
tengkiu for ur wishes... ^_^

Mr Strider said...

biar muka xnmpak macam amber chia janji dia sayang..hehehe :P