Thursday, January 19, 2012

thank you Allah !

Alhamdulillah.... aku brsyukur atas kurniaan rezeki yg melimpah ruah kepada keluargaku... walaupun aku x bekerja lagik, tapi rezeki sentiasa datang mencurah2.. sekarang aku betul2 prcaya yang anak  dalam kandungan ni pembawa rezeki.... Thank you Allah, Alhamdulillah... syukran...........

Hasben boncet dapat bonus.. yeeehuuuuuu ! dan dia telah memperuntukkan RM 1k untuk aku... so, disebabkan perot aku still lg muncet, kakiku membengkak, n punggongku melebar, huh ! dengan sedehnya xdapatlah membelanjakan wang 1K tu untuk pakaian.... jadik... dengan tanpa segan silunya, aku meminta hasben membelikan aku Perfume n camera.... specially for mommy to be..Hikhiks ! gedik !.... die kate nk shopping, shopping skrg... nnti bile bby dh kua, duit mesti bnyk kt bby aje.. kannn????

ni pixca yg sempat di upload....http://www.emocutez.com


Camera ni aku pilih sbb warnanya.. hahah.. bukan pasal indication die...  aku beli dkt kwan hasben aku... market price RM499, tapi tmpt mmber ni die bagi RM420..siap gift lagi... casing bag SONY, stand, n cuci gambo free... overall, puas hati la  dpt beli menatang ni walaupon cita2 nya nk beli DSLR ... tapi hasben cakap "xyah nk ngade2.. nnti xlekat kat uma, asik nk kua buat preelance aje".. huhuhu.... 





haaaa.. yg ni plak, mmg mnyaketkan ati.... ! ni smlm aku pegi beli... DONNA KARAN fresh blossom.. mmg sedap bau die... aku mmg suka bau2 blossom cmni... sblm ni cuma pki cherry blossom, Body Shop ataupun Miracle, Lancome... tapi ntah cmne, hasben cakap bau ni sedap, so, aku pon amek yg ni... ni rege die RM300.. tapi CNY offer die bagi RM285... ok.. nmpak cam puas hati la... tapi malamnya, kakak iparku cakap, die beli kat Singapore baru $70 ....???? tapi DKNY yang Apple tu la... huaaawaawawa.... bile dh tau mcm tu, menyesal xsudah beli menatang ni... so, the moral of story, len kali nk beli brg, survey dulu.... jgn ikot napsu semata2 cam aku nih.. huwaaaaaaa... nyesel deh !


xpe2... len kali mesti beringat ye... so, peruntukkan untuk aku sudah RM700... lagi RM300 igt nk beli handbag.. tapi belum survey lagi.. mesti survey dlu... xmoh trgesa2.. kang nyesal lagik.. huh !


P/s :: tengkiu incek Hasben.. luv u more n more n more n more.....http://www.emocutez.com


 

3 comments:

Anonymous said...

mksu, lepas ni bole belanja nana selalu. hahaha

MrS. SoPhiE's ♥ said...

yee... tnggu aku keje dlu ea.. nnti mksu banje ko eskim...

Anonymous said...

aiskrim? macam takdeee :P